3CX softphones
Bellen via Windows of Mac met gebruiksvriendelijke softphones
Op kantoor, thuis of onderweg… met de gebruiksvriendelijke softphone van 3CX kunt u altijd bellen via Windows of Mac met een pc of laptop.
In tegenstelling tot andere telefooncentrales brengt 3CX geen extra licentiekosten in rekening voor softphones. De softphones zijn bovendien volledig geïntegreerd en daardoor eenvoudig te installeren én te gebruiken.
Bellen via Windows of Mac met uw softphone
Met de softphones van 3CX kunt u bellen via Windows of Mac op uw computer. U kunt gesprekken aannemen, verbreken en doorverbinden via de telefooncentrale, zelfs wanneer u niet op kantoor bent. En met een headset kunt u de softphone zelfs gebruiken als een volledige vervanging van een bureautoestel.
- Start gesprekken op uw bureautoestoestel via uw Windows-pc middels CTI-modus
- Een compleet pakket aan UC-functies
- Gebruiksvriendelijke interface
- Bel via VoIP waar u maar bent en bespaar op reiskosten
Beheer uw gesprekken via het 3CX-Switchboard
De 3CX-softphones zijn voorzien van een switchboard; een krachtige tool die u naar eigen wens kunt inrichten en waarmee u realtime gesprekken kunt bekijken en beheren. En met vijf verschillende weergaven is er altijd een scherm dat bij u past. Bellen via Windows of Mac was nog nooit zo eenvoudig!
- Snel gesprekken doorverbinden via “drag and drop”
- Ideaal voor callcenters, met Wallboard- en Q-Manager-weergave
- Bekijk de aanwezigheidsstatus van collega’s in een oogopslag
- Receptionistenweergave voor eenvoudig beheer van inkomende gesprekken
Integratie met MS Exchange, Outloook en meer!
Start gesprekken rechtstreeks vanuit uw CRM. Inkomende gesprekken worden automatisch gekoppeld aan de klant op basis van beller-ID. En met de informatie die wordt vastgelegd over inkomende en uitgaande gesprekken en hun duur, kunt u uitgebreide rapportages genereren. Hiermee krijgt u meer inzicht in de activiteiten van klanten en medewerkers. Nóg een voordeel van bellen via Windows of Mac!
- Gebruik MS Exchange, Microsoft Outlook of een intern telefoonboek
- Start gesprekken rechtstreeks vanuit uw CRM
- Zet complexe beller-ID’s om naar de naam van de beller
- Rapporten over activiteiten van klanten/medewerkers. Geen handmatige registratie