3CX Live Chat & Talk
Live Chat & Talk: bereikbaar via uw WordPress-website
Met een plug-in voor WordPress Chat kunt u snel en eenvoudig ondersteuning voor live chats toevoegen aan uw WordPress-website. Uw websitebezoekers kunnen rechtstreeks met u chatten en uw bedrijf direct bellen. Ze hoeven geen nummer in te voeren, maar kunnen bellen met één klik. Verbind bezoekers met uw callcenter of verkoopmedewerkers en zie hoe uw conversie groeit! Gesprekken worden via WebRTC-technologie gratis doorgestuurd naar uw telefooncentrale.
Draait uw website niet op WordPress? Geen zorgen! 3CX Live Chat and Talk is beschikbaar voor elk CMS van op maat gemaakte websites. Voer al uw communicatie via één platform, zonder ingewikkelde administratie of gebruikersinstructies en zonder maandelijks abonnement. Uw medewerkers zullen er dol op zijn, net als uw klanten!
De plug-in is gratis, de gesprekken en chats zijn gratis – u hebt alleen een 3CX-telefooncentrale nodig. Ontdek hoe!
Verander bezoekers in conversies
De gemiddelde websitebezoeker blijft slechts 15 seconden op uw website en de meeste websites hebben een bounce rate van 20-40%. U loopt dus heel wat mis. Met de 3CX plug-in kunt u:
- Uw websitebezoekers op uw website houden
- Ze direct helpen te vinden wat ze zoeken
- Bezoekers sneller in leads veranderen
- Inzien waarnaar uw bezoekers op zoek zijn voordat u begint te pitchen
Chat niet genoeg? Breid uit naar een telefoongesprek
Er zijn veel chatplug-ins beschikbaar, maar alleen 3CX biedt u de mogelijkheid een chat met uw websitebezoekers om te zetten in een spraak- of videogesprek. Soms is chat gewoon niet genoeg!
- Zet een chat gratis om in een spraak- of videogesprek
- Voorkom dat klanten moeten bellen en een andere medewerker te spreken krijgen
- Zet meer leads om in sales
- Vergroot de klanttevredenheid – een nummer bellen is niet nodig
Chatten en bellen via één interface
Met 3CX zien uw medewerkers alle communicatie met een klant op één plaats en hoeven uw klanten zichzelf nooit meer te herhalen. Zorg dat uw klanten eenvoudig zaken met u kunnen doen.
- Telefoon, video en chat via één interface
- Alle communicatie is zichtbaar voor alle medewerkers
- Bespaar geld – betaal voor één systeem per jaar
- Leer en implementeer één systeem