3CX Callcenter functies
Hoogwaardige klantenservice met 3CX call center functies software
Met 3CX callcenter functies software kunnen teamleden werken vanaf verschillende locaties en blijven ze toch een samenhangende groep dankzij unified communications. Via een multichannel contactcenter kunnen bedrijven verkopen realiseren, ondersteuning bieden, problemen oplossen en klantrelaties opbouwen.
Met 3CX Live Chat & Talk kunnen uw medewerkers rechtstreeks chatten, videobellen en gewoon bellen met uw websitebezoekers, voor een naadloze klantervaring. 3CX zorgt dat uw werknemers efficiënter kunnen werken, hun performance kunnen inzien en waardevolle interacties kunnen bieden waarover uw klanten echt tevreden zijn.
Altijd bereikbaar – Uitgebreide contactrapportage
Traditionele, merkgebonden telefooncentrales met callcenterfuncties zijn duur of lastig te configureren. 3CX brengt hier verandering in met 3CX PRO: eenvoudige, intuïtieve call center software met alle informatie die nodig is om wachtrijen in realtime te controleren en u ervan te verzekeren dat er geen enkel gesprek verloren gaat.
- Geïntegreerd wallboard voor realtime controle
- Gedetailleerde rapporten: wachttijden en afgebroken gesprekken
- SLA- en terugbelstatistieken
- Terugbeloptie voor klanten die niet willen wachten
Moderne wachtrijstrategie en statistieken in realtime
Met de call center software van 3CX zijn uw klanten verzekerd van een kwalitatief hoge service en uw medewerkers bereiken altijd hun doel. Check de gemiddelde en langste wachttijd evenals de kortste gespreksduur om te garanderen dat geen enkele klant uw callcenter ontevreden verlaat.
- Log medewerkers in en uit de wachtrijen
- Hunt by Threes – Willekeurig & Voorrang
- Terugbelfunctie – klant kan ophangen en plaats in wachtrij houden
- Round Robin
Inclusief geavanceerde 3CX callcenter functies
De call center software van 3CX PRO biedt u alle tools die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoorde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat uw een soepel werkend call center heeft op ieder gewenst moment.
- Luister mee zonder dat de medewerker of klant dit merkt
- Train medewerkers tijdens een live gesprek met de fluisterfunctie
- Maakt uw medewerker er een boeltje van? Neem het gesprek over
- Chat en praat live met uw websitebezoekers
CRM-integratie op serverbasis
Verbeter de klantervaring met één compleet callcenter voor elk contactmoment. Met 3CX kunnen uw medewerkers effectiever werken door communicatie te stroomlijnen. Bovendien is de call center software van 3CX eenvoudig te integreren met een groot aantal CRM-, ERP- en boekhoudsystemen.
- Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Microsoft Dynamics en meer
- Automatisch inkomende oproepen koppelen aan klantgegevens
- Bellen met één klik in uw browser of toepassing
- Verbeterde klanttevredenheid met snelle en eenvoudige registratie van communicatie